Roser Amills recital

I ja he recitat lo meu #ambaccentalaneutra (foto de na Joana Abrines )

I ja he recitat lo meu #ambaccentalaneutra (foto de @joana_abrines ) El título Amb accent a la neutra es una antología y un homenaje a 17 de las poetas mallorquinas o que viven en la isla más activas y comprometidas del momento. El volumen lo ha publicado Lleonard Muntaner y cuenta con una subvención del Institut d'Estudis … Sigue leyendo I ja he recitat lo meu #ambaccentalaneutra (foto de na Joana Abrines )

Roser Amills recital

Ara, dones poetes mallorquines expatriades a l’Espai Mallorca #ambaccentalaneutra :))

Ara, dones poetes mallorquines expatriades a l'@espaimallorca #ambaccentalaneutra :)) El título Amb accent a la neutra es una antología y un homenaje a 17 de las poetas mallorquinas o que viven en la isla más activas y comprometidas del momento. El volumen lo ha publicado Lleonard Muntaner y cuenta con una subvención del Institut d'Estudis Baleàrics. Las … Sigue leyendo Ara, dones poetes mallorquines expatriades a l’Espai Mallorca #ambaccentalaneutra :))

Avui dimarts, 19:30h, recital #ambaccentalaneutra de poetes mallorquines a l’Espai Mallorca :))

Avui dimarts, 19:30h, recital #ambaccentalaneutra de poetes mallorquines a l'@espaimallorca :)) El título Amb accent a la neutra es una antología y un homenaje a 17 de las poetas mallorquinas o que viven en la isla más activas y comprometidas del momento. El volumen lo ha publicado Lleonard Muntaner y cuenta con una subvención del Institut d'Estudis … Sigue leyendo Avui dimarts, 19:30h, recital #ambaccentalaneutra de poetes mallorquines a l’Espai Mallorca :))