Colaboración en Catalunya Ràdio← Volver a todas las colaboraciones
Ràdio · Les mil i una nits, Catalunya Ràdio · 1 de juliol de 2014
L’1 de juliol de 2014 Roser Amills va col·laborar a Les mil i una nits, el programa sobre sexualitat de Catalunya Ràdio presentat per Maria de la Pau Janer, amb una secció sobre els petons, les llepades i les mossegades a l’orella, i amb els convidats Jordi Coromina, otorrinolaringòleg de l’Hospital Quirón-Teknon, Pere Molina, actor de doblatge, i Adolf Tobeña.
«Ara a Catalunya Ràdio parlem de petonets, llepades i mossegades a l’orella. Les mil i una nits.»

Del guió de Roser Amills per a «Les mil i una nits» · Catalunya Ràdio
Erotisme xiuxiuejat a l’orella
Llepar, rosegar, llepar el lòbul de l’orella és una cosa molt excitant, si bé és cert que hi ha persones a les que això no els hi causa cap sensació o cap de positiva, i n’hi ha d’altres que es fonen a l’hora d’explorar aquesta part del cos.
Així que pregunta abans, per si de cas!
L’estimulació perfecta de l’orella
Fes una mossegadeta al lòbul i torna a acariciar amb suaus llepades la part que has besat, després bufa suaument…. I llavors murmura una frase que pot desencadenar un profund gaudi i un desig gairebé irrefrenable d’explorar majors sensacions i anar més enllà …
Vista
Visualment, unes orelles poden denotar elegància i distinció. En certa manera, emmarca les faccions de la cara i veure-les engalanades per les joies més precioses és un plus… però no ens passem: els aros i arracades massa grans fan angunieta!
Altres decoracions possibles: pírcings, tatuatges, dibuixos i filigranes de henna …
Sons
Quan et trobis a prop de l’orella de la teva parella recorda fer suaus gemecs, això juntament amb el so del teu respirar resulta altament excitant per al noi.
ATENCIÓ! Però recorda que els sons molt durs i molt fingits són botxins per al plaer sexual.
Floretes a granel: murmuris de desig que expressen plaer i erotisme. O dolces paraules d’amor, seductores i atractives frases d’aliança, solidaritat amb el plaer de l’altre, harmonia … Podem, igualment, expressar admiració i gratitud pel goig que sentim en aquest moment. A qui no li agrada sentir-se afalagat i acompanyat per deixar-se anar?
Petons
Utilitza els llavis per discretament besar el lòbul de l’orella.
Comença amb petons petits i després recorre el contorn de l’orella amb els llavis de forma lenta i molt suau, fins a provocar calfreds, que és la gràcia d’aquesta carícia eròtica.
Començar amb petons molt suaus, res de ficar la llengua a sac, incrementant els moviments orals i l’obertura de la boca a poc a poc.
Llengua
Amb la teva llengua recorre el pavelló de l’orella. A poc a poc ves recorrent amb la llengua tota la superfície, però observa si li agrada o s’aparta … que no agrada a tothom tanta llengua a l’orella.
ATENCIÓ: Si fas servir la teva llengua per acariciar l’orella del teu noi o noia, no la introdueixis dins de l’oïda perquè pot fer angunieta, amb que et quedis fora, prop del lòbul i el pavelló de l’orella és suficient i a més resulta molt més elegant.
Dents
Després d’una sessió de petons, acaba rosegant molt afectuosa i suaument l’orella, sobretot el lòbul.
Dits
No oblidis que mentre la teva boca es diverteix amb l’orella del teu company o companya, els teus dits poden jugar amb la part de darrere de l’orella i amb el seu cabell.
Idea original: suaus pessics i estirades, jugar amb una ploma o un mocador de seda, jugar amb el teu cabell si el tens llarg, o amb el seu …
HIT: massatge d’orelles, és delicat i deliciós! ¿Com es fa? Es pot fer a duo!!!
Accessoris i curiositats
Utilitzar pinces per pressionar l’orella en diversos punts (serveixen les típiques pinces d’estendre la roba). Si no t’ho creus … és perquè ho has de provar
Posa’t petazetas a la boca mentre les llepes: el crepitar de les petazetas a la boca és d’allò més excitant a cau d’orella!
Ronronejar: aprèn a ronronejar i fes-li a l’orella, perquè es fongui. Jo sé fer-ho prou bé, ho vaig aprendre dels meus gats!
FAMOSOS: Kim Kardashian confessa que l’exciten les orelles petites, a mi les que són massa petites no m’agraden gaire, és qüestió de gustos!
Posar molt de perfum darrere de les orelles dóna mal gust si han de besar-te aquí, pensa-hi perquè potser no cal tant de perfum. I compte amb deixar-te restes de la mascareta del cabell: passa, i és un nyap desagradable!!!
Escolta-ho a 3Cat.
Més programes de Les mil i una nits a Catalunya Ràdio i Col·laboracions en mitjans; i el llibre M’agrada el sexe. La seva col·laboració al programa consta a l’itinerari.
También te puede interesar
Talleres, conferencias y presentacionesRoser Amills, jurado del Premi Llorenç Villalonga de novel·la de los Premis Ciutat de Palma 2026
RadioGracias, querida radio: Roser Amills en el Día Mundial de la Radio (13-2-2019)
Colaboraciones en mediosOna Mediterrània | «L’illa sense calma» 16: Vero Fiol, memòria social i patrimoni dels cinemes de Palma (25-2-2026)
Colaboraciones en mediosOna Mediterrània | «L’illa sense calma» 15: Vero Fiol, memòria, nostàlgia i transformació social dels cinemes de Palma (18-2-2026)
Etiquetas Adolf TobeñaJordi CorominaKim Kardashianles mil i una nitsm'agrada el sexeMaria de la Pau JanerPere Molina
