Saltar al contenido

Catalunya Ràdio | «Les mil i una nits»: adolescents que juguen amb el risc, amb Gemma Lienas i Helena Galé (2014)

Catalunya Ràdio | «Les mil i una nits»: adolescents que juguen amb el risc, amb Gemma Lienas i Helena Galé (2014)Colaboración en Catalunya Ràdio← Volver a todas las colaboraciones

Ràdio · Les mil i una nits, Catalunya Ràdio · 24 de març de 2014

El 24 de març de 2014 Les mil i una nits, el programa sobre sexualitat de Catalunya Ràdio presentat per Maria de la Pau Janer, va celebrar l’aniversari de la psicòloga Helena Àngel, amb l’escriptora Gemma Lienas i Roser Amills.

Catalunya ràdio | Avui a Les mil i una nits l’Helena AL fa anys!!! Amb Gemma Lienas, FELICITATS!!

Avui a Les mil i una nits de Catalunya Ràdio la Helena Àngel fa anys!!! Amb Gemma Lienas i Helena Galé FELICITATS!!

Us heu quedat amb ganes de sexe i disbauxa? EN VOLEU SENTIR MÉS?? Podeu escoltar tots els programes aquí: Les mil i una nits


Del guió de Roser Amills per a «Les mil i una nits» · Catalunya Ràdio

Adolescents que juguen amb el risc

Mata Hari (1876-1917), Alumna esgarriada que jugaba a fer de lolita seductora amb 15 anys amb els professors… i ho va acabar passant malament

Margaretha Geertruida Zelle, òrfena de mare, que tot just tenia 14 anys quan la va tenir i va morir en el part (va ser llavors quan els sacerdots javanesos del temple on la seva mare servia li posaren el malnom Mata-Hari, “Pupil·la de l’aurora”), símbol de la dona fatal i intrèpida, la més famosa i llegendària de les espies, sempre sensual, despertà passions i fantasies com cap altra i des de nena. La seva fama de seductora es va iniciar als quinze anys, a l’escola on va ser enviada juntament amb les seves germanes, en vista de la incapacitat del seu extravagant pare per a educarles amb seny. La major part dels seus anys a Lyden els va passar fugint de l’assetjament sexual i dels càstigs del director de la institució, un tal Wibrandus Haanstra, qui va arribar a arrossegar-se als seus peus, a ploriquejar en públic i a escriure terribles poesies amb tal d’aconseguir els seus adolescents favors.

Pamela des Barres (1958) Amb 14 anys es va especialitzar en fer de groupie i es dedicava a les conquestes musicals (de seguida que es va fer adulta la seva “màgia va decaure i ja no la volien)

La groupie més famosa dels 60 va començar sent fan histèrica i cridanera dels Beatles i Elvis, per graduar-se com groupie quan es va mudar a Hollywood. Allà va passar pel llit dels membres de la Jimi Hendrix Experience, de Jim Morrison, Mick Jagger, del grup Steppenwolf… El seu primer gran romanç va ser Jimmy Page de Led Zeppelin, que la va abandonar per una altra groupie més jove, Lori Maddox, de 14 anys. Després del seu pas per les GTO’S de Frank Zappa, Pamela es va enamorar de Don Johnson. El llavors desconegut actor també la va abandonar per una adolescent: Melanie Griffith. Amb l’adveniment de groupies més joves a la primera meitat dels anys 70, a les quals Pamela menyspreava i considerava que no eren amants de la música ni muses, el seu estel va decaure, però encara se les va arreglar per portar-se al llit a Keith Moon, bateria de The Who. Poc després va conèixer a l’home que la va portar a l’altar: Michael Des Barres, estel menor i cantant dels oblidats Silverhead. Després d’intentar llaurar-se una carrera com a actriu i de posar nua per la revista Playboy, va decidir escriure les seves memòries: «I’m With the Band: Confessions Of A Groupie», que va ser un best seller. Avui segueix escrivint i se la veu pels clubs de Los Angeles de la mà de músics vint anys més joves que ella.

Francoise Sagan (1935-2004), Alcohol, drogues, sexe de risc i matrimonis hetero plens de relacions lèsbiques per manca d’equilibri

«Amar no es solamente querer, es sobre todo comprender»

Françoise Sagan

Aquesta jove de 18 anys, amb la seva primera novel·la “Bon dia tristesa”, va escandalitzar París sencer amb la descripció del paroxisme luxuriós d’una adolescent i un home madur. La història, amb opinions precoces i molt sexe, va ser portada al 1958 a la gran pantalla per Otto Preminger. Amant del risc, la bona vida, la velocitat, la ruleta i quant es desenvolupés sobre un tapet verd, l’alcohol i altres drogues, va romandre tres dies en coma als 20 anys per un accident de cotxe. Poc temps després, al 1958, es va casar amb Guy Schoeller, un editor 20 anys més gran i es va divorciar dos anys més tard. Al 1962 va tornar a casar-se amb un dissenyador de ceràmiques i aquest matrimoni també va acabar a l’any. Després d’aquests dos matrimonis fallits, va tenir dues relacions duradores, primer amb l’experta en moda Peggy Roche i després amb la directora de la revista Playboy, Annick Geille, qui la va contactar per escriure un article sobre ella.

Dee Dee Keel (1960), Es dedicava a fer de fan histèrica i cridanera dels Beatles i va acabar definida per la seva frase: ‘Tinc una boca enorme’ (va ser la primera groupie en ser capàç de ficar-se al llit amb tot un grup, amb The Hollies)

Va començar com a fan histèrica i cridanera dels Beatles i Elvis i quan es va mudar d’adolescent a Hollywood es va ficar al llit amb Jim Morrison i Mick Jagger. Segons explica al seu llibre «Let’s Spend the Night Together: Backstage Secrets of Rock Muses and Supergroupies», la californiana sempre va voler tenir una banda de rock, però al no saber cantar ni tocar un instrument va ser la primera groupie capaç de ficar-se al llit amb tot el conjunt (els afortunats van ser The Hollies): «Jo no volia passar només una estona amb els Rolling Stones, volia ser els Rolling Stones», afegeix al llibre. La seva llista de conquestes és ben llarga: Jeff Beck, Van Halen, Mötley Crüe, Rolling Stones, Iggy & The Stooges i un llarg etcètera. Això li va permetre fer valoracions precises: “El músic millor dotat és sens dubte David Cassidy. La grandària del seu membre és tan descomunal que en una ocasió quan estava tractant de fer-li una fel·lació, no vaig poder ni tan sols ficar-me una quarta part del seu membre a la boca, i que consti que tinc una boca enorme «.

Roser Amills amb l’escriptora Gemma Lienas i dues companyes a l’estudi de Catalunya Ràdio, amb un pastís d’aniversari
Roser Amills, Gemma Lienas i dues companyes a l’estudi de Catalunya Ràdio, amb un pastís d’aniversari.

Escolta-ho a 3Cat.

Més programes de Les mil i una nits a Catalunya Ràdio i Col·laboracions en mitjans. La seva col·laboració al programa consta a l’itinerari.

También te puede interesar

Etiquetas

Roser Amills amb l’escriptora Gemma Lienas i dues companyes a l’estudi de Catalunya Ràdio, amb un pastís d’aniversari

¿Qué te ha parecido? Déjame un comentario

Leo todos los comentarios y me encanta conversar con quienes me leen. Tu correo no se publicará.