Saltar al contenido

IB3 | Cinc Dies: programa especial d’encesa de llums (22-11-2018)

IB3 | Cinc Dies: programa especial d’encesa de llums (22-11-2018)Colaboración en IB3 Televisió← Volver a todas las colaboraciones

Televisión · Cinc dies, IB3 Televisió · 22 de noviembre de 2018

El 22 de novembre de 2018 Roser Amills va participar, des de les 17.30 h, al programa especial d’encesa de llums del magazine Cinc dies, d’IB3 Televisió, presentat per Marta Garau i Jaume Noguera, on col·laborava cada setmana. Va compartir el plató amb Jaume Noguera, Victoria Maldi, Laura Pons i Marta Garau.

Aquell dijous al migdia Roser Amills ho anunciava així: «ATENCIÓ!!! És dijous i em toca anar a la tele. I avui hi ha programa especial al magazine Cinc Dies! Atents a la pantalla, a partir de les 17,30 h! IB3 Televisió. I si no tens tele, ens pots veure a ib3.org/directe».

Autoretrat d’una dona amb vestit de flors davant d’un mirall, en un bany

Poc abans del directe: «Connectau-vos!! En uns minuts serem en directe a IB3 al magazine Cinc Dies amb sorpreses pre-Nadal».

Dues dones posant juntes en un camerino amb miralls il·luminats

Ja amb el programa en marxa: «Ja hi som, ATENCIÓ!!! Posau ja es programa especial de magazine Cinc Dies d’IB3 Televisió! I si no tens tele, ens pots veure a ib3.org/directe».

Dona asseguda a una taula blanca en un plató de televisió

I en acabar: «Bon vespre des de magazine Cinc Dies. ¿Vos agrada es programa especial d’encesa de llums d’avui?»

Cinc persones assegudes al voltant d’una taula blanca en un plató amb un arbre de Nadal

Totes les seves aparicions: Cinc dies, IB3 Televisió. Més a IB3 Televisió.

También te puede interesar

Etiquetas

Roser Amills, vestido de flores

¿Qué te ha parecido? Déjame un comentario

Leo todos los comentarios y me encanta conversar con quienes me leen. Tu correo no se publicará.