Saltar al contenido

Divendres 8 de juny presentem Hivern a la Biblioteca Can Sumarro

Presentación · Biblioteca Can Sumarro, L’Hospitalet de Llobregat · 8 de junio de 2018

Divendres 8 de juny presentem Hivern a la Biblioteca Can Sumarro.

Veniu els que ja l’heu llegit i sentireu alguns poemes.
Veniu els que el voleu i podreu comprar-lo.
Veniu els que no sabeu què és ‘Hivern’ i deixeu-vos emocionar.

Cartell de la presentació i recital de Hivern, d’Aitana Montaner, el divendres 8 de juny a les 19 h a la Biblioteca Can Sumarro de L’Hospitalet

Hivern és el poemari d’Aitana Montaner, amb pròleg de Roser Amills. La presentació, el divendres 8 de juny de 2018 a la Biblioteca Can Sumarro de L’Hospitalet de Llobregat, combinarà la conversa sobre el llibre amb la lectura d’alguns dels seus poemes: una invitació oberta tant a qui ja l’ha llegit com a qui s’hi acosta per primera vegada.

Aitana Montaner li havia demanat el pròleg el novembre de 2017, amb les galerades del llibre, i Roser Amills el va lliurar a principis de desembre.

El pròleg, a la fitxa Pròleg «Hivern» d’Aitana Montaner. Més a Recitales i a l’entrada principal de l’acte.

También te puede interesar

Etiquetas

Roser Amills presenta Aitana Montaner a Hospitalet de Llobregat

¿Qué te ha parecido? Déjame un comentario

Leo todos los comentarios y me encanta conversar con quienes me leen. Tu correo no se publicará.