Online · NacióDigital · 29 de agosto de 2013
Artículo de Jordi Palmer publicado en NacióDigital el 29 de agosto de 2013 sobre la nueva programación de Catalunya Ràdio y el estreno de Les mil i una nits, el programa de sexo de Maria de la Pau Janer, con Roser Amills como colaboradora.
La incorporació de Mònica Terribas i el programa de sexualitat de Maria de la Pau Janer, grans novetats de la temporada de tardor
NacióDigital · Jordi Palmer · 29 d’agost de 2013
Foto de família de la nova graella de Catalunya Ràdio per a aquesta tardor Foto: Jordi Palmer / Nació Digital
‘El matí de Catalunya Ràdio’ conduït per Mònica Terribas i el programa de sexualitat presentat per Maria de la Pau Janer són les principals novetats d’una nova temporada de Catalunya Ràdio que arriba amb el “repte d’assolir més oients”, segons ha especificat Fèlix Riera, director del grup d’emissores de Catalunya Ràdio, que enfronta el repte de consolidar ‘El matí de Catalunya Ràdio’ com el programa més escoltat a Catalunya com a catapulta per arrabassar el lideratge que actualment ostenta Rac1. Riera ha afegit que sota el lema ‘Catalunya Ràdio és més’ hi ha un projecte de “ràdio en 360 graus”, és a dir, amb una clara aposta per convertir la ràdio pública de Catalunya en un “mitjà de comunicació global per generar lideratge i alternatives a internet, aplicatius i xarxes socials”. La nova programació arrencarà el dilluns dos de setembre.
Sobre el fixatge de Terribas (foto dreta) com a substituta de Manel Fuentes, Riera ha destacat que es tracta de la “gran novetat de la temporada”, i s’ha mostrat confiat que la nova directora i presentadora servirà per guanyar més oients, amb un model que no es limitarà “a donar informació, sinó que la vincularà amb l’entreteniment”. El programa matinal, que s’emetrà de dilluns a divendres de 6 a 13h, comptarà amb la participació, entre d’altres, de Xavier Sala-Martín, Mònica Planas, Màrius Serra i Francesc Mauri. A més hi col·laborarà l’equip de ‘Minoria absoluta’
La segona novetat destacada és la incorporació de Maria de la Pau Janer, que presentarà de dilluns a divendres de 22 a 23 hores l’espai ‘Les mil i una nits amb Maria de la Pau Janer’, un programa sobre sexe on i col·laboraran Adolf Tobeña, Sylvia de Bejar i Roser Amills.
Així mateix, Riera (foto esquerra) ha insistit que el nou model de Catalunya Ràdio ha deixat de ser “un projecte exclusivament radiofònic per passar a ser global”, amb l’objectiu de “facilitar als oients els continguts de la manera més fàcil i senzilla”.
El tricentenari del 1714 i ‘El petit príncep’
Dins de la programació de la nova temporada, Catalunya Ràdio prepara espais específics sobre la celebració dels 300 anys dels fets del 1714 així com la commemoració del 70 aniversari de la publicació d»El petit príncep’ d’Antoine de Saint-Exupéry.

Más en Les mil i una nits, Catalunya Ràdio y Catalunya Ràdio.
También te puede interesar
Entrevistas a Roser AmillsÚltima Hora | Entrevista de Raphel Pherrer a Roser Amills: «Reivindico el activismo pacifista e inteligente» (28-2-2021)
Talleres, conferencias y presentacionesRoser Amills, jurado del Premi Llorenç Villalonga de novel·la de los Premis Ciutat de Palma 2026
El librero de MacondoZenda | Roser Amills: «Todo el mundo es sabio, hasta que se sienta a escribir» (2-8-2026)
dBalears (Diari de Balears)dBalears | Redacció: «Baixa la participació en les convocatòries en català dels premis Ciutat de Palma» (8-11-2023)
Etiquetas Adolf TobeñaAntoine de Saint-Exupérycatalunya radioFèlix RieraFrancesc MauriJordi Palmerles mil i una nitsManel FuentesMaria de la Pau JanerMàrius SerraMònica PlanasMònica TerribasSylvia de BéjarXavier Sala-Martín
