Saltar al contenido

Manacor | Miquel Àngel Riera en el record, des d’una perspectiva femenina. I Cicle de Poesia a S’Agrícola

L’acte, programat per dia 14 d’octubre a les 20.00 hores, a la Sala d’actes del primer pis de s’Agrícola, durà el títol: Miquel Àngel Riera en el record, des d’una perspectiva femenina. I ha estat organitzat i coordinat per l’assagista i poetessa manacorina M. Magdalena Gelabert, que, a més, es farà càrrec de la presentació de l’acte.

L’Associació Cultural continua el seu programa d’actes amb un homenatge poètic al poeta i escriptor Miquel Àngel Riera, que inaugurarà un cicle de poesia previst per l’entitat cultural al llarg del 2022.

Manacor | Miquel Àngel Riera en el record, des d'una perspectiva femenina. I Cicle de Poesia a S'Agrícola - Roser Amills, escritora mallorquina

L’homenatge poètic constarà de tres parts. Per encetar la vetllada, Maria del Mar Riera i Roser Vallès, filla i esposa de l’autor respectivament, faran una presentació de la  figura de Miquel Àngel Riera. A continuació, les poetesses  Roser Amills, Àngels Cardona, Emmi Finozzi, M. Magdalena Gelabert i Cristina Salom realitzaran una lectura comentada de poemes escollits de l’autor manacorí. Per acabar, les joveníssimes veus de Joana Duran Riera, Francesca Duran, Roser Galmés Riera, Maria Nadal i Roser Riera Cabrer, en un apartat que M. Magdalena Gelabert ha definit com a Miquel Àngel Riera de cara al futur, ens oferiran una mostra de com veuen elles l’obra que ens ha deixat l’escriptor i poeta manacorí.

Durant els dos intervals de l’acte i com a cloenda del recital, la musicòloga Bàrbara Duran ens oferirà al piano tres obres de Bach.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.

Manacor | Miquel Àngel Riera en el record, des d'una perspectiva femenina. I Cicle de Poesia a S'Agrícola - Roser Amills, escritora mallorquina