Saltar al contenido

Catalunya Ràdio | «8 dies a la setmana»: com discutir de sexe en parella, con Helena Àngel y Toni Tora (30-7-2014)

Catalunya Ràdio | «8 dies a la setmana»: com discutir de sexe en parella, con Helena Àngel y Toni Tora (30-7-2014)Colaboración en Catalunya Ràdio← Volver a todas las colaboraciones

Radio · Catalunya Ràdio · «8 dies a la setmana» · 30 de julio de 2014

El 30 de julio de 2014 Roser Amills habló de «com discutir de sexe en parella» en su sección de 8 dies a la setmana, el programa de verano de Catalunya Ràdio presentado por Mireia Mallol, con la psicóloga Helena Àngel y Toni Tora.

Roser Amills con Mireia Mallol, una invitada y un hombre con sombrero ante el rótulo de Catalunya Ràdio
Roser Amills con Mireia Mallol y dos acompañantes ante el rótulo de Catalunya Ràdio.
Selfie de Roser Amills y Helena Àngel con auriculares en un estudio de Catalunya Ràdio
Roser Amills con la psicóloga y sexóloga Helena Àngel en Catalunya Ràdio.

Avui a 8 Dies de Catalunya Ràdio … com discutir de sexe en parella?! Amb Helena Àngel, Mireia Mallol i Toni Tora

A l’estiu s’agreugen les discussions sobre sexe a la parella. En parlem amb l’escriptora Roser Amills i Helena Àngel, psicòloga, especialista en Sexologia clínica i salut sexual per l’Institut d’Estudis de la Sexualitat i la Parella a la Universitat de Lleida i en teràpia de parella per la Universitat de Girona.

3Cat

Escúchalo en 3Cat.

Más en 8 dies de Catalunya Ràdio, Colaboraciones en medios y Catalunya Ràdio.

Más consejos para la vida en pareja en la guía Crisi de parella, rutina i gelosia: què fer i 25 jocs.

También te puede interesar

Etiquetas

Roser Amills con Mireia Mallol, una invitada y un hombre con sombrero ante el rótulo de Catalunya Ràdio

¿Qué te ha parecido? Déjame un comentario

Leo todos los comentarios y me encanta conversar con quienes me leen. Tu correo no se publicará.