Saltar al contenido

Taller · Espai Guinovart, Agramunt · 8 de marzo de 2014

El 8 de marzo de 2014 Roser Amills impartió en el Espai Guinovart de Agramunt el taller «Secrets de la felicitat sexual per a dones», organizado por La Garba y basado en su libro M’agrada el sexe.

Taller a Agramunt ben simpàtic

Roser Amills sonríe con los brazos cruzados tras una mesa con un micrófono y espigas de trigo, en el Espai Guinovart de Agramunt
Roser Amills, en el Espai Guinovart de Agramunt, el 8 de marzo de 2014.

Aquest dissabte Roser Amills oferirà una xerrada-taller sobre consells i confidències sobre els secrets de la felicitat sexual per a dones a Agramunt, a l’Espai Guinovart. L’escriptora i periodista, realitzarà aquest taller en base el seu llibre «M’agrada el sexe» i parlarà de manera distesa i divertida dels malentesos i les solucions per assolir una autoestima sexual com cal. A través de les seves experiències ajudarà a les dones a sentir-se més segures de si mateixes i a trobar la felicitat sexual.

La xerrada-taller organitzada per La Garba es farà a l’Espai Guinovart a partir de les nou del vespre.

Amills ha publicat disset títols entre els quals destaquen «Les 1001 fantasies més eròtiques i salvatges de la història», «Morbo» i el més recent, «M’agrada el sexe».

Actualment també treballa a Catalunya Ràdio on cada dia de les 22 a les 23h fa un programa de sexualitat, «Les mil i una nits». Els divendres també fa un programa, «Vespre», a La 2 de TV2 i a la Vanguardia digital.

Más en Talleres, conferencias y presentaciones, M’agrada el sexe, la crónica del día siguiente y la ficha del taller en el itinerario.

También te puede interesar

Etiquetas

Roser Amills sonríe con los brazos cruzados tras una mesa con un micrófono y espigas de trigo, en el Espai Guinovart de Agramunt

¿Qué te ha parecido? Déjame un comentario

Leo todos los comentarios y me encanta conversar con quienes me leen. Tu correo no se publicará.