Saltar al contenido

galería de fotos para ‘Las 1.001 fantasías’ Cossetània | Lectio marzo 2012

Galería · Sesión de Siqui Sánchez · marzo de 2012

ACTUALIZACIÓN: No te pierdas, por 3 euros, la novela «Sé buena» de Roser Amills, la protagonista, Vitalia, mucho más traviesa que la autora, te seducirá por completo!!!

Roser Amills asseguda en una cadira plegable amb les cames enlaire, en vermell i blau, sobre fons vermell
Roser Amills, sessió pin-up fotografiada per Siqui Sánchez (2012).

«Les 1.001 fantasies més eròtiques i salvatges de la història», Roser Amills, Cossetània, març 2012 | «Las 1.001 fantasías más eróticas y salvajes de la historia», Lectio Ediciones, marzo 2012

“Amb molt sentit de l’humor i meticulositat, Roser Amills dissecciona i classifica les fantasies de 1.000 personatges cèlebres. I el lector, permetin-me el consell, hauria de transcendir la inicial fascinació de l’entomòleg i deixar-se inspirar.”
Susanna Griso

“No seríem humans sense l’erotisme, la subtilitat no seria una propietat destacada de la nostra espècie. Segurament Plutarc tenia raó, l’erotisme és la desobediència de la raó.”
Eudald Carbonell

“En aquest interessant i desenfadat llibre de Roser Amills es fa evident que, en qüestions de sexualitat, la imaginació és capaç de volar més alt que la realitat. I, com diu l’autora: «com més fantasies siguem capaços de comprendre, millor ens coneixerem».”
Antonio Bolinches

En aquest llibre hi trobaràs:

  • Cultura i guions curiosos per als jocs de seducció
  • Arguments per alliberar-te d’inhibicions i gaudir d’allò “prohibit”: si ells s’ho van imaginar…, per què tu no?
  • I moooolt més…
Roser Amills asseguda en una cadira de director amb una cama enlaire, sobre fons blanc
Roser Amills, sessió pin-up fotografiada per Siqui Sánchez (2012).
Roser Amills somrient amb un telèfon a l'orella, asseguda en una butaca, en una foto en blanc i negre virada a sèpia
Roser Amills, sessió pin-up fotografiada per Siqui Sánchez (2012).
Roser Amills estirada en una butaca negra amb les cames enlaire i sabates vermelles, amb vestit blau, davant d'una paret morada
Roser Amills, pin-up fotografiada per Siqui Sánchez (2012).
Roser Amills es corda una sabata amb el peu sobre una cadira plegable, al costat d'un paraigua d'estudi, en una foto descolorida
Roser Amills, sessió pin-up amb Siqui Sánchez (2012).
Roser Amills asseguda en una cadira plegable amb les cames enlaire, amb tons vermells sobre fons de paper envellit
Roser Amills, sessió pin-up fotografiada per Siqui Sánchez (2012).

Más fotos de la sesión en Palabras del fotógrafo en su blog. Todo sobre el libro en Las 1.001 fantasías más eróticas y salvajes de la historia.

También te puede interesar

Etiquetas

Roser Amills, tumbada en una silla con las piernas en alto, con camiseta azul, cinturón rojo y zapatos rojos, sobre un fondo rosa

¿Qué te ha parecido? Déjame un comentario

Leo todos los comentarios y me encanta conversar con quienes me leen. Tu correo no se publicará.