Aquest dissabte Roser amills oferirà una xerrada-taller sobre consells i confidències sobre els secrets de la felicitat sexual per a dones a Agramunt, a l’Espai Guinovart. L’escriptora i periodista, realitzarà aquest taller en base el seu llibre «M’agrada el sexe» i parlarà de manera distesa i divertida dels malentesos i les solucions per assolir una autoestima sexual com cal. A través de les seves experiències ajudarà a les dones a sentir-se més segures de si mateixes i a trobar la felicitat sexual. La xerrada-taller organitzada per La Garba es farà a l’Espai Guinovart a partir de les nou del vespre.
Amills ha publicat disset títols entre els quals destaquen «Les 1001 fantasies més eròtiques i salvatges de la història», «Morbo» i el més recent, «M’agrada el sexe».
Actualment també treballa a Catalunya Ràdio on cada dia de les 22 a les 23h fa un programa de sexualitat, «Les mil i una nits». Els divendres també fa un programa, «Vespre», a La 2 de TV2 i a la Vanguardia digital.
Roser, un plaer haver assistit ahir a la teva conferència a Agramunt. La meva humil aportació va ser un dels fulls que vas llegir: «no m’interessa tant l’orgasme com el camí que m’hi porta».
Voldria compartir amb tu alguns apunts que vaig prendre.
Educació sexual (tradicional) de les dones:
+ prevenció
– normalitat
= excepcionalitat del sexe.
Per parlar de sexe no cal se sexòleg.
Parlem de sexe en termes:
a) mèdics
b) professionals (sexòlegs, prostitució, …)
>> amb això mantenim l’excepcionalitat.
Biografia sexual de cadascú: poder dir a la cara «m’agrada el sexe»
A les dones els falta les PARAULES per poder expressar QUÈ, COM, QUAN, … volen
Culturalment se’ls ha assignat un paper PASSIU: esperar la iniciativa de l’home.
Canvi recent: EL SEXE POT SER UN JOC (Anticonceptius, progrés cultural, equiparació de nivells home-dona, …) >> alliberament sexual NO significa provar-ho tot, sinó PROVAR ALLÒ QUE ES VOL >> cultura sexual.
SENSIBILITAT
TOLERÀNCIA
COMPLICITAT >>claus de la relació sexual
EL CUL >> AUTOESTIMA >> el cul com a indicador de l’autoestima >> PROU!!
Dones = competidores entre elles. Ens mirem entre nosaltres amb ulls més crítics que els dels homes.
Bob Marley: «la millor corba d’una dona és el seu somriure»
Res més. Moltes gràcies i molta sort.
Moltíssimes gràcies Josep Maria per haver vingut i haver entrat amb tanta lucidesa en els temes essencials que importen del que es va parlar, la teva aportació és molt valuosa!!!